Zayıflama Hareketleri Nelerdir






























Zayıflama hareketleri hakkında maddeler hakkında bilgiler bulacağınız bir makale hazırladık sizin için. Kilo, dünya üzerindeki binlerce insanın kurtulmak için savaş verdiği bir konu olmaktadır. Belirli orandaki kilo daha fit olmak ve istenilen güzelliğe sahip olmak için zayıflama isteğine tabii tutulsa da; birçoğunda obeziteye doğru yol alması bakımından tehlike arz etmektedir. 

Bu durumda kilo almanın tek sebebi ise tabi ki çok yemek olmamaktadır. Çocuk sahibi olmak, belirli hastalıklar geçirmek, birtakım ilaçların kullanılması gibi birçok neden kilo almayı hızlandırabilmekte ve yerleşmiş kilo ile baş başa kalınabilmektedir.

Zayıflama Hareketleri nelerdir:

Yerleşmiş kilolar ya da miktarı ölçüsünde kişilerin rahatsız olduğu fazla kilolardan kurtulmak için bir takım öneriler ve hareketler mevcut olmaktadır. Zayıflama hareketleri daha çok bölgesel zayıflama ve güzel bir fiziğe sahip olma açısından faydalı olmaktadır.

1. Yürümek, koşmak ve düzenli olarak vücudun belirli bölgelerinin hareket etmesini sağlamak zayıflamak için çok etkili bir yöntem olarak bilinmektedir.

Her gün düzenli olarak yürümek, özellikle sabah uyanınca, aç karnına veya akşam yemeğinden bir saat sonrasında yürümek ve bu davranışı alışkanlık haline getirmek zayıflama hareketleri içerisinde kendinizi zorlamadan gerçekleştireceğiniz en önemli hareket hali olmaktadır.

2. Bisiklet sürmek.

Bisiklet sürmek nerdeyse vücudun tamamını harekete geçirmektedir. Bu nedenle bol bol bisiklet sürmek, basenlerden kurtulmaya, ince ve sıkı bir vücuda sahip olmaya, selülitlerden ve doğal olarak yağlardan kurtulmayı sağlamaktadır. Bunun yanında esnek bir vücuda kavuşmanıza da yardımcı olmaktadır. Ayrıca da çok zevkli ve sıkılmadan gerçekleştirilecek bir spor olarak belirtilmektedir.

3. Mekik ve şınav çekilmektedir.

Mekik ve şınav çekmek en çok eritilmek istenen bölgeye hitap etmektedir. Göbek bölgesinin erimesine ve güzel bir fiziğe sahip olmak için en korkunç engelin yok edilmesini sağlamaktadır. Ayrıca şınav ve mekik çekerek daha dik göğüslere ve daha sıkı bir vücuda sahip olmak zamanla gerçekleşmektedir.

4. Ayakları açıp, yukarıda elleri birleştirmek; elleri açıp, ayakları birleştirme hareketi olan zayıflama hareketleri çok basit ve eğlenceli olmaktadır.

Bu hareketin hızlı hızlı tekrarlanarak gerçekleştirilmesi ciddi anlamda kalori kaybına neden olmaktadır. Bu da zayıflamak isteyenler için çok güzel bir cümle olmaktadır.

5. Oturur vaziyetten biraz ayakta kalarak elleri öne doğru uzatıp, oturup kalkmak ve 5 - 10 dakika o şekilde kalmak bütün vücudun titremesine ve özelliklede göbeğin erimesine faydalı olmaktadır. İlk aşamada zor gelebilse de zamanla alışılmaktadır.

6. Hafif eğilerek duvara eliniz ile yaslanıp önce bir bacağınızı sonra bir bacağınızı sırtınıza doğru kaldırıp indirmek çok etkili zayıflama hareketleri arasında.

Bu hareket hem basenlerinizi eritmekte hem de sıkı bir kalçaya sahip olmanızı sağlamaktadır. Aynı zamanda kalçalarınızın şekillenmesini de sağlamaktadır.

7. Zayıflama hareketleri arasında en etkili hareketlerden bir tanesi de komando dansı olarak da bilinen dik durulup elleri öne uzatarak oturup kalkmaktır.

Elleri düz bir hizada öne uzatmak ve beli kırmadan hızlıca oturup kalmak etkili bir spor ve zayıflama hareketidir. Ayrıca dans etmek her hali ile zayıflamanızı kolaylaştırır.