Kolay Zayıflama Yöntemleri






























Her insan güzel görünmek ve fit kalmak ister Artık zayıflamak ve ince görünmek hayal değil. Zayıflama yöntemleri her insan tarafından farklı şekilde denenmiş istenilen sonuçsa bazen alınmış bazen olmamıştır kilo verilse de tekrar aynı kilolar geri gelmiştir. İşte size zayıflamak için altın kurallar:

1: Öncelikle kendinize inanın

Kendine inanmak bu konuda ilk adımdır. Çünkü kendine sağlam bir inanç olmadan hiçbir iş olmadığı gibi zayıflamada da altın kural önce kendine inanmakla başlar. İsteksiz ve inançsız zayıflama yöntemleri uygulansa da istenilen sonucu tam vermeyecektir.


2: Kendine güzel bir liste hazırlayın.

Zayıflamak için önce yapmanız gerekenleri güzel bir liste halinde hazırlayın evinizin baktığınızda görünecek yerine asın.


3: İç disiplininizi sağlayın.

İradeli olmak ve buna sahip çıkarak uygulamak bu işin püf noktası. İç disiplin olmadan uygulanan zayıflama yöntemleri etkili sonuç almak için yeterli değildir. 

İrademize sahip çıkmamız başta bizi zorlasa da zamanla alışkanlık haline gelecek her önümüze sunulan yiyecekleri gelişi güzel yememeyi öğreneceğiz. 

Örnek: Karşımızda geri çeviremeyeceğimiz çok güzel bir pasta duruyor. Onu canla midemize atmayı zevkle bekliyoruz alacağımız kiloları düşünüyoruz sonra bir kere yesem bir şey olmaz inancıyla hepsini silip süpürüyoruz. 

Sonuç başta bizi mutlu etse de aldığımız kalorileri düşünerek vicdan azabı çekiyoruz. Yapmamız gereken hiç yememek değil tabi ki yeterli ve az yemek böylece hem kendimizi mutlu etmiş hem de içimiz rahat etmiş olur.


Hızlı Zayıflama Yöntemleri


4: Her gün en az bir litre su tüketin.

Su hayatımızın bir parçası o olmadan sağlıklı yaşam mümkün değil. Zayıflarken de çok su tüketmemiz şart. Su vücudumuzdaki yağları yakarak hızlı kilo vermemizi sağlarken vücudumuz için gerekli olan su ihtiyacını da karşılar. 

Her gün bir sürahi su doldurun ve mutfağını da başköşeye koyup akşam kadar gün içinde tüketin. Zamanla kalori yakıp kilo verdiğinize şahit olacaksınız.


5: Her gün spor yapmayı ihmal etmeyin.

Kilo verirken kalori atmamıza yardımcı olan kurallardan biride her gün sporunuzu düzenli yapmak böylece harcanan enerjiyle kilo vermeye başlayabilirsiniz. İşe öncelikle ısınma hareketleriyle başlayabilirsiniz. Sonrasında kendinize ideal gelen hareketleri seçip uygulayabilirsiniz.


6: Her gün muhakkak yürüyün.

Kilo verirken yürüyüş yapmayı sakın ihmal etmeyin. Her gün en az bir saat tempolu şekilde yürüyün. Yürümek size kilo vermenize yardımcı olurken aynı zamanda vücudunuzu forma sokacak spor yaparken de güzel ısınma hareketidir.


7: Kendinize uygun diyeti seçin.

Diyet uygularken isterseniz iyi bir diyetisyenle görüşüp ona göre diyet programı uygulamanız size daha etkili sonuç verecektir. 

Diyetisyen sizin vücut kitle endeksinizi hesaplayarak neye ihtiyacınız olduğuna daha iyi karar verir. Çünkü her insanın metabolizması farklıdır ve bazı yiyecekler kiminde kilo verdirirken kimisinde aldırabilir.


8: Sağlıklı beslenin.

Fastfood yiyeceklerden uzak durmakla işe başlayın. Kızartmalar, unlu yiyecekler uzak durmanız gerekenler arasında. Bunun yerine bol bol sebze meyve yiyin.


Zayıflama Yöntemleri 9: Yatmadan evvel yemeyin.

Gece yatmadan önce yemek yemeyi kesin. Kiloya dönüşmesin.