Zayıflama Yolları






























Zayıflama Yolları 1-Psikolojik olarak kendinizi serbest bırakın

Her şey düşünceyle başlar ve düşünceyle biter. Neye odaklanırsanız yaşamınıza onu çekersiniz. Öncelikle odak noktanızı değiştirin. 

Çok zayıf olduğuna odaklanan birinin ne kadar çok yerse yesin kilo alamaması gibi durumlarla karşılaşmışsınızdır. Gıpta edersiniz. Yediği halde kilo almadığını düşünürsünüz. Aslında o iş öyle değildir.

Beynine çok zayıf olduğu ve ne kadar yerse yesin kilo veremeyeceği mesajını yolluyordur sürekli. 

Aynı şekilde kilolu olduğunu düşündüğü ya da gerçekten kilolu olduğu için mutsuz olup, zayıflama yolları arayan ve ne yaparsa yapsın kilolarından kurtulamayacağını düşünen biri istediği kadar diyet yapabilir. 

Bir süre zayıflasa da o kiloları geri alacaktır ya da bünyesi zayıflamasına izin vermeyecektir.

Dolayısıyla öncelikle mevcut durumunuzu kafanızdan silin. Kedinin kuyruğunu yakalamaya çalışması gibi neye odaklanır ve onu kovalarsanız o sizden kaçar. 

Zayıflama isteğini odak noktanız haline getirmekten vazgeçin. Ve bu düşünceyi bir daha karşılaşmamak üzere uzaya fırlatın. 

Ancak bu şekilde aşağıdaki adımlarda belirtilen zayıflama yolları uygulandığında sizi başarıya götürebilir.


2-Yürüyüş yapın

Sağlıklı ve zinde olmak, incecik ve sportif bir vücuda sahip olmak istiyorsanız zayıflama yolları yürüyebileceğiniz kadar yürümekten geçiyor. 

Belirli bir tempoda ve uzun süreli yürüyüşler vücudu şekillendirip yağların yakılmasını sağladığından zayıflama kaçınılmazdır. İstemeseniz de zayıflarsınız. 

Hatta bazen erkeklerin kadınlara oranla çok daha fazla yediklerini, çünkü diyet yapan erkek sayısı bir hayli düşüktür genellikle dikkat etmezler, ancak metabolizmalarının hızlı olmasından mı yoksa her nedense daha az kilo aldıklarını düşündüğünüz olmuştur. Bu aslında öyle değildir.

Erkekler biraz daha hareketlidir. Kadınlar daha monoton bir yaşamı tercih ederken erkekler sürekli hareket halindedir. 

Dolayısıyla ne kadar yerlerse yesinler onu yakacak kadar da aktiftirler. 

Evde yapılan ev işleri ve koşuşturmanın kilo vermeye pek katkısı olmadığını üzülerek söylemek durumundayım. Dışarı çıkın ve kilometrelerce yürüyün. Farkı görmeniz zaman almayacak.

3-Öğünlere dikkat edin ve tek taraflı beslenmeyin

Öğünlerde ihtiyacınız kadar yemek yiyebilirsiniz. Fizyolojik olarak vücudumuz vitamin, mineral, protein ve karbonhidratlara belirli miktarlarda ihtiyaç duyar. 

Tek taraflı beslenme alışkanlığı, bu besin maddelerinden alınmayan ve vücutta eksikliği yaşanan maddeye olan gereksinimi arttırarak metabolizmanın düzenli çalışmasını engeller.

Metabolizmanın yavaşlamasına ve bu da kilo almanın kolaylaşmasına neden olur. Bu tehlikelidir. Her şeyden aşırıya kaçmadan yemelisiniz. 

Ve bunu yaparken ana öğünlere de dikkat etmelisiniz. Benim tavsiyem öğünler arasında atıştırmamanız. 

Çünkü bu sanıldığının aksine zayıflamaya neden olur. Sıklıkla yemek yemek vücudun kilo alma eğilimini artırır çünkü sürekli mide aktiftir ve onun da dinlenmeye ihtiyacı olduğunu unutmayın.


4-Egzersiz yapın

Bir spor salonuna yazılıp düzenli olarak spor yapmak zayıflamak, fit ve sağlıklı bir vücuda sahip olmak için çok etkilidir. 

Egzersizle zayıflama yolları, fitness olabileceği gibi, dövüş sporları, tenis, badminton vs. herşey olabilir. Hangisinden keyif aldığınıza bağlı böylece devamlılığı da garanti etmiş olursunuz.