Kızla Tanışma Soruları - Tanışma Cümleleri

Öneriyorum: Kızı Aşık Etmenin 46 Yolu

[Kardeş Blogumuzdan] Kadınları Etkileme Yolları - 30 Kesin Yöntem Ve Kaynaklar




1- Merhabalar acaba saatiniz var mı? En bayat sorulardan biridir. Ama genellikle hemen hemen her erkek bu yöntemi kullanır.

2-Merhabalar, kız kardeşimin doğum günü olduğu için ona hediye almam gerekli. Ama bir bayanın ruhunu en iyi sanırım bir bayan anlar. O sebepten bana hediye seçiminde yardımcı olur musunuz? Bu yöntem de çok alışa geçmiş bir yöntemdir. Ama çok etkilidir. Genellikle bir bayan kendisinin fikri sorulmasından çok hoşlanır. Hele ki birde bu hediye seçimi ise ''Allah değmeyin onun keyfine'' Kesin size '' tamam'' der ve hemen balıklama atlar.

3-Bir kafede otururken yalnız ve hoş bir bayan gördüğünde elinde kahve ile hemen yanına gidilir ve yalnız başına kahve içmenin pek zevki olmuyor. Benimle birlikte kahve içer misiniz? Buda genellikle yalnız erkek ve de bayanın tanışma yollarından biridir.

4-Bir kitapçı veya kütüphanede bir genç ve güzel bir kız elinde bir kitabı incelerken. Hemen yanına yaklaşıp ''kesinlikle o kitabı okumalısın'' da bir tanışma yöntemidir.

5-Bir olay olduktan sonra olaydan sonra gelen bir bayana az önce çıkan olayı duydunuz mu? Neden olmuş? Dersiniz. Eğer meraklı bir tipse hemen atlar. Ve ''ya öylemi ne olay oldu? Ben hiç duymadım'' diyerek oda sizden ne olayı olmuş, ne olmuş bitmiş anlamaya çalışır. 

6-Bir arkadaşını görünce yanında duran tanımadığı bir bayan ile tanışmak istersen, arkadaşının yanına gidip ''Merhaba, beni arkadaşların ile tanıştırmayacak mısın?'' diyerek o bayan ile tanışmış olursun.

7-Bir kampüs ya da eğitim kurumunda iseniz. Tanışmak istediğiniz bayanın yanına gidip. ''Merhabalar bir konuda fikrinize ihtiyacım var'' der ve hemen bir soru bulup o soruyu sorabilirsiniz. Vakti olan ve sizi de çekici bulan kızlar genellikle o soruyu cevaplar. Ama yok sizi pek çekici bulmamış hatta itici bulmuşsa hemen sizi başınızdan savmak için ''üzgünüm bilmiyorum'' der ve kestirir atar.

8-Ya da kendi çekiciliğinize çok güveniyor beni görünce kesin etkilenir diye düşünüyorsanız. Yolda giden bir bayanı durdurup. '' Bakar mısınız sizi yolunuzdan alıkoydum ama gerçekten de çok hoş ve çekici gözüküyorsunuz sizinle tanışmak istedim?'' Diyerek konuya direk balıklama cesurca atlarsınız. Bazı bayanlar bu şekilde ne istediğini bilen ve dolambaçlı konuşmak yerine ne istediğini pat diye söyleyen tiplerden hoşlandığı için size bir şans verebilir.

9-Yine bir kafedesiniz. Sizin gibi kahve içen bir bayanın masasına gidip. ''Affedersiniz ama içtiğim kahvenin tadını pek beğenmedim. Ama sizin içtiğiniz kahve güzel ve değişil bir şeye benziyor. Bana içtiğiniz kahvenin adını söyler misiniz?'' diyebilirsiniz. Bu tür sorularda genellikle cevaplanır. O sebepten kafe gibi bir ortamlarda sorulması en etkili soru tiplerinden biridir.

10-Bir kütüphanede yana yana ikiniz kitap incelerken hemen yanına gidip. '' Pardon bu kitabı okudunuz mu? Sizce nasıl bir kitap bana önerir misiniz?'' diyerek sorular sorabilirsiniz.


11- Veya yine aynı şekilde bir kütüphanede kitap incelerken yanına gidip '' O kitabı güzel değil şunu öneririm. Bu kitapta aynen o kitabın konusun da ama bu daha çok etkileyici ve yalın şekilde yazılmış'' Diyerek ona bir kitap hakkın da bilgi verirsiniz. Buda çok etkili bir tanışma biçimidir. Bu tanışmada sorduğunuz soru ile çok fazla kitap okuyan biri olduğunuzu ve kitap okumayı sevdiğinizi ve kitaplar hakkın da çok bilgili biri olduğunuzu belirtmiş olursunuz. Ki bir bayanda bir erkekte en çok etkilendiği özelliklerden biri de çok kitap okumasıdır.

Size, her erkek için yararlı olacağını düşündüğüm, bana kızlarla tanışma ve çekicilik konusunda çok yardımcı olan bir kaynağı tavsiye etmek istiyorum.