RicciOx Sosyal İletişim EKitabı Detaylı İnceleme

Öneriyorum: Kızı Aşık Etmenin 46 Yolu

[Kardeş Blogumuzdan] Kadınları Etkileme Yolları - 30 Kesin Yöntem Ve Kaynaklar




Sosyal İletişim Ekitabı



Sosyal İletişim Ekitabı + 3 E-Kitapçık + 1 Seminer Doküman Hali + 1 Saat Ses Kaydı + Hayat Boyu Eposta Danışmanlığı







Bu blogu oluşturduktan sonra hep aklımdaydı RicciOx un Sosyal İletişim Ekitabı hakkında fikirlerimi yazmak ama bugüne nasip oldu. Hayatımı değiştiren Sosyal İletişim e-kitabı hakkında olabildiğince objektif bir bakış açısıyla ne gibi faydalar gördüğümü sizinle paylaşmak istiyorum. 


RicciOx un Sosyal İletişim Ekitabı İlişkilere Olan Bakış Açımı Baştan Aşağı Değiştirdi



Bundan 3 sene önce kadınlar konusunda tam bir acemiyken, tamamen şans eseri bulduğum RicciOx' un Sosyal İletişim ekitabı bana "yeni bir dil" öğretti diyebilirim. Önceleri bende herkes gibi, kadınlara iltifat etmenin, saatlerce havadan sudan konuşmanın, onu elimden kaçırmamak için hep suyuna gitmenin doğruluğuna körü körüne inanan biriydim. Sonuçta hayatım boyunca başka bir tavsiye duymamıştım. 

"Sadece kendin ol" tavsiyesi benim ana düsturumdu. Ama mesela bir kıza hediye aldığımda, ya da iltifat ettiğimde, en fazla kız gülümseyerek teşekkür ederdi. Ama kızdan daha iyi bir tepki beklerdim elbette. Ne biliyim heyecanlanmasını ve bende senden hoşlanıyorum gibi bir şey bana yeterdi ama tek elde edebildiğim en fazla kuru bir teşekkür olurdu. Zaten zor bela tanıştığım bir kızın bu şekilde yavaş yavaş ellerimin arasından kayıp gitmesini bir çok kez izledim. Ve doğal olarak artık bunalım derecesinde kötü hissediyordum.

Ve en kötüsüde bu konuda başka ne yapabileceğimi bilmiyordum. Çünkü olsa arkadaşlarım ya da sevdiklerim bana öğütlerdi.

Tam bu süreçte denk geldim RicciOx un Sosyal İletişim ekitabına. İnternette araştırma yaparken karşıma çıkan Ricciox' un KarizmaSirlari.com sitesine ilk girdiğimde doğal olarak şüphelerim vardı. Sonuçta hassas bir konu bu. Ama ilk gördüğümde es geçtiğim bu siteye bir kaç gün sonra tekrar girdim ve RicciOx un ücretsiz verdiği ücretsiz 60 gün eposta kursuna kayıt oldum. Gerçekten bu e-kurs 60 günden de fazla sürüyor aslında. Her halde 90 günü bulmuştur. 90 gün boyunca neredeyse her gün kadınları etkileme ve çekicilik bilimi üzerine Ricci' nin en beğenilen makaleleri, özel raporları epostama ücretsiz gönderildi. Ben hayatımda böyle bir şey görmedim, bu bloga bir makale yazmam 3-4 saatimi alıyor. RicciOx bunca özel makalesini raporlarını hatta ses kayıtlarını yazmış ve ücretsiz olarak eposta abonelerine gönderiyor. Bu eposta kursunu paralı yapsa bile kapış kapış gider eminim. Hala ücretsizken her erkek bu nimetten faydalanmalı bence. Henüz Ricci' nin eposta kursuna başlamadıysanız buraya tıklayarak başlayabilirsiniz hemen.


RicciOx un Sosyal İletişim Ekitabını Satın Alma Sürecim


Ricci' nin eposta kursuna katılmamın ardından bir kaç hafta geçmişti. Her gün RicciOx tan epostalar almaya devam ediyordum. Ve bunlar hiç bir şekilde çeviri ya da baştan salma makaleler değildi. Benim bu blogta yazdığım makalelerden çok daha iyi bunu söyleyebilirim. Sonuçta 18 yıllık bir birikimden çıkıyor bu yazılanlar. 

Kendime her eposta geldiğinde diyordum "Acaba bu adamın kitaplarında ne yazıyor ya?" Makalelerinin bile çok faydasını görüyordum. Sosyal İletişim Ekitabı nasıldı kim bilir...

Gönderdiği neredeyse her epostada Sosyal İletişim ekitabı ve diğer yayınlarına yönlendiriyordu Ricci. İlk başta biraz yadırgadım bu durumu ama kendi kitaplarına reklam yapması en doğal hakkı diye düşünüyorum. Sonuçta ücretsiz kayıt olduğum ve çok faydasını gördüğüm makaleler paylaşıyordu benimle. 

Ve bir kaç kez online destek bölümüyle de görüştüm. Sırf gerçekten birileri yazacak mı diye 3-4 defa soru sordum. Ve yarım saate kalmadan geri dönüş yaptılar bana. KarizmaSirlari.com un destek bölümüne başkaları bakıyor ve siteden yapılan alışverişlerle ilgileniyorlar. Ricci ye özel sorularınız varsa onun kendi eposta adresine yazmalısınız ya da facebooktan arkadaş olarak ekleyip sorularınızı yazabilirsiniz yine. Ama yayınlarını edinmiş olanlara hayat boyu eposta danışmanlığı ücretsizken, edinmemiş olanlara doğal olarak bir kez cevap yazıyor. O da zaman bulabilirse, ama kitaplarını aldıktan sonra yazdığım her soruya aradan 2 seneden fazla süre geçmesine rağmen hala cevap alıyorum. Ve eposta danışmanlığı ekitapların kendisinden daha faydalı oldu bana, doğal olarak.

Sonuçta birebir olarak eposta yoluyla, özel ve o gün yaşadığım sorulara 18 senesini bu konuya vermiş birinden cevaplar alabiliyorum. Ya da ekitapta anlamadığım yerler olduğunda da bana yardımcı oluyor sağ olsun. Bu eposta danışmanlığı kesinlikle paha biçilemez.

Bir gün ciddi ciddi gözden geçirdim Sosyal İletişim Ekitabı sayfasını. Her şey çok profesyonel görünüyordu. Uzun uzadıya ekitabın içinde ne var yazılmış. Bir sürü okuyucu görüşü ve ayrıntılı olarak her ekitapçıkta ve ses kayıtlarında neler olduğu belirtiliyor ve ekitabı satın aldığımda bu sayfa da yazanlardan çok daha fazlasını bulduğumu rahatça söyleyebilirim.

Bir kaç gün sonra RicciOx un bu ekitabını kredi kartı ile ödeme yaparak satın aldım ve ekitapları hiç beklemeden bilgisayarıma indirmeye başladım. Ödememi yapar yapmaz otomatik olarak ürünleri indirme sayfasına yönlendirildim. Bu sırada online destek bölümünden de anında yardımlar gördüm nasıl ödeme yapacağım ve nasıl indirebileceğim konusunda. NBA.com ve gittigidiyor gibi dünyaca ünlü sitelerde bile bu birebir ilgiyi görmedim. Gerçekten ilgililer ve hemen cevap yazıyorlar. 

Sosyal İletişim Ekitabını açtığımda ilk konuların çekiciliğin mental ve psikolojik yönlerinden ve çekicilik konusunda yapılmış önemli deneylerden oluştuğunu gördüm. Ve sayfalarda ilerledikçe teknikler ve taktiklere ve cümle örneklerine geçtiğini gördüm. Bu ekitap anında çekicilik üzerine bir ansiklopedi gibi aslında. Her sayfasında o gün uygulayabileceğim teknikler ve bilgiler var.

Özellikle Espiritüel Özgüven tekniği kadınlar konusunda gözlerimi açan ve kadınların ilgisini kolaylıkla çekmemi sağlayan çok özel bir formül. Ve çok da doğal, ezberlemem gereken hiç bir şey olmadı. Ekitabı içselleştirmek için tekrar tekrar okudum elbette, ama bir kaç uygulamadan sonra kendi ESÖZlerimi oluşturmaya başladım. Ricci, Sosyal İletişim Ekitabında sıkça söylüyor zaten "En iyi yöntem kendi yöntemindir" diye. Ve öğrettiği her şey de buna yönelik zaten.


RicciOx un Sosyal İletişim Ekitabının İçinde Şunlar Var:



1) Birebir Seminer Ses Kaydı
Birebir Tele Seminer
Ricciox’un bir öğrencisine verdiği seminerin 1 saatlik bölümüne ücretsiz sahip olacaksınız.





2) Olmuş Erkeğin Yolu E-Kitabı
Olmuş Erkek
Tüm olumsuzluklardan sıyrılıp, hayatın içinde olmuş bir erkek olup nasıl kadın mıknatısı olunacağı konusunda çok yararlı tekniklerin yer aldığı kitapçık…





3) Özgüven Nasıl Yansıtılır E-Kitapçığı
Özgüven Kitabı
Kitapçıkta 17 sayfa boyunca çekici bir vücut dili, ses tonu, göz teması hakkında EN İYİ örnekler mevcut.





4) Çekiciliği Korumanın Yolları E-Kitapçığı
çekiciliği korumanın yolları
Bu kitapçıkta ise kızın üzerinde oluşturduğunuz çekiciliği uzun vadede nasıl kalıcı bir hale getireceğinizi öğreneceksiniz.





5)Espritüel Özgüven Seminer Dokümanı
Espritüel özgüven
Çekiciliğini 3 saniye içinde 5 kat arttırabileceğiniz tekniklerin anlatıldığı teleseminerin döküman haline sahip olacaksınız.




Yukarıda bahsettiğim kitapları daha detaylı incelemek için buraya tıklayın.