Karizma Sözler, Karizma Cümleler Koleksiyonu

Öneriyorum: Kızı Aşık Etmenin 46 Yolu

[Kardeş Blogumuzdan] Kadınları Etkileme Yolları - 30 Kesin Yöntem Ve Kaynaklar




Karizma Sözler, Karizma Cümleler Koleksiyonu #1: İnsanIar işine geIince değiI de vicdanına değince iyiIik yapsaIardı; bugün çıkar iIişkiIeri değiI, gerçek sevdaIar yaşanırdı. 

İşgaIe düştü yüreğim. Kokun her yanımı sararken, ben yine bakışIarına yeniIiyorum. 
Hayatın bir makarası yok ki sarıp tekrar başka yöne çekeIim. 

ÖyIe sapIanırım ki kaIbine hiçbir aşkta dikiş tutturamazsın! Beni akIından siIebiIirsin ama kaIbine unutturamazsın. 

Beni dünyanın en mutIu insanı yapıyorsun. 

MutIuIuğa yeniden ad versem, senin isminIe anarım! 

Dünyada yüzbinIerce birbirini seven insan varmış biIiyor musun? Banane Ian beni sen iIgiIendiriyorsun. 

Korkma bana aşık oImaktan, yada çekip gitmekten. Çünkü kaIbimdeki hiç bir cesedi sahipsiz bırakmadım ben.

Kaynak : Karizma Sözler, Karizma Mesajlar 
http://www.neguzelsozler.com/guzel-sozler/karizma-sozler.html




Karizma Sözler, Karizma Cümleler Koleksiyonu #2: Geceleri erken yatıyorum diye deli diyorlar; budalalar rüyamda seni gördüğümü bilmiyorlar
Kız dedigin istanbul gibi olmalı;fethi zorfatihi TEK!!!
Seni unutmak kolay olsaydıgülen yüzümün ardında sakladığım kalbimhala o bakışlara vurgun olmazdı
mutluluk ele geçirilecek bisey degil Ya elde edilmeden önce düsülen bir amaç ya da elden kaçirildiktan sonra anlatilan bir hikayedir
Yeni bir aşka başlıyorum sanmıştım galiba çok yanılmışım Bu aşkın sonuda ayrılık olacakve yaşadıklarım geride kalacak Geriye acı ve güzel hatıralar kalsa bileonları hatırlamak ayrılık kadar acı olmayacak
Güllerimiz olsun kırmızı beyazsen beni unutursan kırmızı güller solsunben seni unutursam beyaz güller kefenim olsun
Hani birbirimizi ölene dek sevecektik noldu sevgilim ölen kim???
Seni dünyada seven on kişi varsa bunlardan biri benim seni dünyada seven beş kişi varsa bunlardan biri gene benim seni dünyada seven bir kişi varsa o mutlaka benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüşüm
Yeşile inatağaç hala yesermektegeceye inat gün hala ağarmaktaölüme inay insanlar hala yasamaktaben ise sana inat hala sevmekteyıminat bu ya her zaman seveceğim
Yapraklar dökülebilirgüller solabilir herkes seni unutabilirama ben ASLA
Aşkın için çoktan geçtim canımdan esirinim kovma beni kapından; inanmıyorsan sana olan sevdamdan; vur boynuma zinciri ben hazırım sultanım
Çıkar pembe gözlüklerini gözünden hayata toz pembe bakma!dinsin artık bu acılar diyorsan beni sensiz bırakma!
DENİZLERDEN KAĞIT GALGALARDAN KALEM YAPTIM ve SENİ SEVDİĞİMİ YAZDIM ÇOK SAFMIŞSIN BANA İNANDIN ÇÜNKÜ: BEN
SENİ SEVMEDİM SANA TAPTIM
GÖZÜMDEN AKAN BİR DAMLA YAŞ OLSAYDINSENİ KAYBETMEMEK İÇİNBİR ÖMÜR BOYU AGLAMAYI UNUTURDUM
Kaynak: http://www.tugbam.com/guzel-sozler/karizma-sozler.html

Karizma Sözler, Karizma Cümleler Koleksiyonu #3: Dişlerinden tebih boncugu Saçlarından Püskül yaparım Ayık Ol. 
Hadi Bak Dalgana Laga luga yapma rüzgar yapma.. 

Aşık olup Dert Çekeceğime, Kendim olup Sefamı Sürerim.. 

Benim Dinlemeyeni, Ben Seyretmem.. 

Sınırımı Zorlama, Çarparsın Duvara... 

Her Şakanın içinde Bir Gerçek, Her Gerçeğin içinde Bir Şaka Vardır, Senin Gibi... 

Zamanımı Boşa Harcamam, Harcadığım Zamanı Boşuna Bırakmam... 

Zar Atmayı bilmiyorsan bu hayatta kurmar oynamaya Kalkma.. 

Toz Pembe Bulutların üstünde uçmaya Çalışma, Kanadın Kırılır Bir Gün Mutlaka! 

Fazla Yapma tantana Sokarım Sözlerimi Koca kafana! 

Hayatı Sebepsiz, Senide Bensiz Bırakmam.. 

Senin Boş Sokaklarda Artislik yaptığın Sözleri Biz Evlatlarımıza öğretiyoruz. 

3 Kuruşluk hayatı Olanlar, Sadece Yalancılardır.. 

Yoluma Çıkanı Ezerim Dikkat Et Senide Sollarım...  
Kaynak: http://www.damarsohbet.com/karizma_sozler.php
Karizma Sözler, Karizma Cümleler Koleksiyonu #4: *Her DaLa Konupta Dönmek OLmuyor!!!

*Tak Boğazıma İpini Yada Kes Bileğimi Sensizlikle Yaşayacağıma Ölüme Gideyim Daha İyi

tak ßoğazıma ipini yada kes ßiLeğimi sensizLikLe ya$ayacağıma öLüme gideyim daha iyi..

*…Kısacık ßir A$kTı ßu YaşadığımıZ, TatLı ßir Oyundu Oynadığımız…

*..Herkes 1 Numara İse En Sonuncusu ßenim!!!

*Hayatı korkarak ya$ıyorsan §adece izLeyeceksin…!!!

*ALayına gider demedikmi??? cefaLarı ßiz çekmedikmi??? ahh ße kanka ßizde sevmedikmi???

*pich oLup imparator oLucağına $erefLi oLup hiç oL…!!!!:

*keşke hiç olmasaydın başlamazdın bitmezdin

*Sıkıldım Artık ßu (sansürlü kelime) GönüLLerden!!!:

*Hayatın En Hüzünlü Anı, Deli Gibi Sevdigin İnsanın ßuna Hiç Degmedigini Gördügün Andır

*Ne kimseye Kendimi Tanıtmak Gißi ßir Derdim! Nede Kimsenin ßeni Tanıması Gißi ßir Lüksü Vardır!!!

*acıya müpteLa oLmanın ne aLemi war,hayatı hafifLetmek warken…!!!

*·#·$1Senin Ne Olduğun ßenim İçin Hiç Önemli Değil Sonuçta Gözlerimin Sana ßaktığı Kadarsın!!!

*ÖnemLi değiL kaç kez yeniLdiğin; önemLi oLan, kaç yeniLgiden sonra yeniden doğruLaßiLdiğin

*nokta kadar çıkar için virgüL gißi ßüküLenLer gün oLur çizgi gißi eziLirLer…!!!

*Ruh Güven Gißidir.. Çıktığı Yere ßirdaha Geri Dönmez!!!

*Keşke Her Aşk Mutlu ßitse, Keşke Her Gerçek Sevgi Layık Olanda Kalaßilse, Veya Unutmak Mümkün Olaßilse!!!

*ßilemem ßelkide O ßöyle Mutlu!!!
Kaynak: http://www.askicin.com/showthread.php?t=365

Karizma Sözler, Karizma Cümleler Koleksiyonu #5: *_Tam_kar$ıya_geçerken_ßıraktığın_O_el_ßen!m_||| 

*hiç onca kalabalığın içinde yanLız kaLdınmı

*oh ne güzel oLdu içimde ßir huzur war giden gitti kaLan sağLarla gündeLik a$kLara dewam

*ßiLeşenlerine ayrıLmış ßileşik gißiyim

*BiR ÖmüR boYu sEnİnlEyim dEsEn De iStEmeM aRtiK. ÇüNkÜ sEn rüzGarin çosTurdUgU birtoz bulutusun, bugün bana esersin ...yarin ele

*a$kmI dedin bana sa¢maLadIn Seni Seviyørum diyene inanma yøL ver beni en son bIrakIpta qIdende bni her$eyden cok severdI bø$hveR 


Kaynak: http://www.uslanmam.com/guzel-sozler/380720-karizma-sozler.html