İspanyol Kızları, İspanyol Kadınları Etkilemek İçin Bilmeniz Gerekenler

Öneriyorum: Kızı Aşık Etmenin 46 Yolu

[Kardeş Blogumuzdan] Kadınları Etkileme Yolları - 30 Kesin Yöntem Ve Kaynaklar




İspanyol Kızları, İspanyol Kadınları Etkilemek İçin Bilmeniz Gerekenler #1: Futboldan Asla Bahsetmeyin

Ben şahsen bu hataya düşmüştüm. Ama ispanyol kızları, futboldan neredeyse nefret ediyorlar. Çünkü Türkiye' de olduğu gibi bütün kanallarda futbol konuşulan bir ülke. İspanyayı ziyaretimde de çok dikkatimi çekmişti bu. Gerçekten bize bir çok yönden benziyorlar. 

Ama ispanya kadınları ile konuşurken bu konuya hiç girmemenizi tavsiye ederim. Elbette futbolu sevdiğini biliyorsanız olabilir ama bunun dışında bu konudan uzak durmanız en iyisi.

#2: İspanyol Şarkıları Öğrenin

İspanyol kızları için onların dilini bilmemiz gerçekten çok şirin görünmemize yetiyor. Orta seviye de de olsa, ispanyolca öğrenin. İspanyol kadınları ile ingilizce de anlaşabilirsiniz, gerçekten kültürlüler. Ama biraz ispanyolcanız varsa bu sizi gerçekten ilgi odağı yapmaya yetiyor.

Örneğin popüler bir ispanyol şarkısını ezberlemiştim uçakta giderken. Sırf eğlencesine. İspanyadaki eski sevgilimi bulmamı sağlayan şeylerden biri buydu desem abartmış olmam her halde. Bir amerikalı için onların dilini bilmek normal bir şey, ama her yerde ispanyolca konuşulmadığı için gerçekten farklı bir şey bu ispanyol kadınları için.

#3: Eğlenmeyi Bilin

Eğlence kültürünün merkezlerinden biridir İspanya. Ve ispanyol kızları da eğlenceye düşkünler gerçekten. Her gün gece geç saatlere kadar barlar tıklım tıklım oluyor. Ve buna ayak uydurmanız gerek.

Size tavsiyem, hatun tavlamak yerine sadece eğlenmek için gidin bu tür barlara. Tavlamaya çalışmak gereksiz bir baskı oluşturuyor insanın üstünde sadece ve çok kez heyecandan gidemedim kızların yanına. Ama eğlenmeye gidince hiç bir şeyi takmıyorsun, çok daha basit oluyor ispanyol kadınlarla tanışmak, bunu deneyin.

#4: Özgüvenli ve Kararlı Olun

İspanyol kızları kendi ayakları üzerinde durabilen, güçlü kızlardır. Ve erkeklerden de bunu beklerler. Düzenli bir kazancınız olması elbette önemli bir şey. Ama bunun dışında bir özgüvende yansıtmalısınız duruşunuz ve vücut dilinizle.

Kızlarla konuşurken onlara doğru eğilmeyin mesela arkanıza yaslanın ve bırakın o size doğru eğilsin sizi duymak için. Tabi, club tarzı yerlerde sesinizin duyulması için kulağına eğilmelisiniz. Bu hatta biraz tahrik edici bir şey onlar için. Kulak çevresi hassas bir bölgedir çünkü.

#5: Romantik Bir Yemek Hazırlayın

İspanyol kızları romantizm ararlar. Ateşli, canlı bir ülke ispanya ama ilişkilerde pek başarılı değil ispanyol erkekleri, içki içmekten fazla zamanları olmuyor sanırım. 

İspanyol kız arkadaşım Türkiye ye geldiğinde her şeyin mükemmel olmasını istemiştim. Geldiği zaman çok güzel vakit geçirdik ama asıl sürprizi akşam yemeğine sakladım. Güzel kokulu mumların olduğu bir masa hazırladım ve o gün yemekleri bir arkadaşımla hazırladık. Masanın etrafına da gül yaprak serpiştirdim ve eve geldiğinde beklemesini söyledim. İçeri gittim ve mumları yakıp onu çağırdım. Işıklarıda kapatmıştım. Dolayısıyla loş ve güzel bir ortam vardı. Hafifte bir müzik açınca her şey tam oldu. Unutulmaz bir gece yaşatmak istemiştim ona ve buna değdi kesinlikle.

#6: Onu Kokunuzla Etkileyin

Bir erkeğin kendi kokusu en etkileyici kokudur aslında. Evdeyken bu kozunuzu kullanabilirsiniz. Ama dışarı çıkmadan önce üstünüzde güzel bir koku olmalı mutlaka. Bu kendinize baktığınızında bir göstergesi aynı zamanda.

İspanyol kadınları etkilemenin en iyi yollarından biridir aynı zamanda kokunuz. Victorias Secret ın erkekler için olan parfümlerini kesinlikle denemenizi öneririm. Pahalıdır ama her seferinde iltifat almanızı sağlıyor.