İtalyan Kızları, İtalya Kadınları Nelerden Etkilenir?

Öneriyorum: Kızı Aşık Etmenin 46 Yolu

[Kardeş Blogumuzdan] Kadınları Etkileme Yolları - 30 Kesin Yöntem Ve Kaynaklar




İtalyan kızları eğlenceli ve kültürlü kızlardır. Ve kendilerine de çok iyi bakarlar, modaya olan düşkünlüklerinin de bunda payı var tabi. İtalyan kadınları etkilemek için bilmeniz gerekenleri maddeler halinde aşağıda açıklıyorum. Diğer makalelerimi de bu formatta tamamen özgün şekilde, başka yerden kopyalamayarak hazırlıyorum ve saatlerimi harcıyorum bunlar için. O yüzden diğer makalelerimi de okumaktan çekinmeyin, size faydası olacak ilginç şeyler bulacağınıza eminim.

#1: Şık Giyinin

İtalya' da her hafta farklı bir moda festivali düzenlenir. Ve italyan kızları bu gibi etkinliklerin benzerlerini kendi aralarında da yaparlar. Yani kısacası, bizim Türk kızlarından çok daha ilerideler modanın her dalında. İtalyan sokaklarında gezerken, asla bakımsız bir kız göremezsiniz. Dolayısıyla, giyiminizde en ince ayrıntılara kadar dikkat edin. Şık giyinmek üzerine yazdığım bu yazıyı da okumanızı tavsiye ederim. 


#2: Biraz Olsun İtalyanca Öğrenin

Bunun için ister bir dil kursuna gidin ya da dil eğitimi setleri satın alın ama mutlaka temel italyancayı öğrenin. İtalyan kadınlarının gerçekten çok hoşuna gidiyor. Yabancı birinin Türkçe konuşması ne kadar şirin duruyorsa aynı şey bu durum içinde geçerli.

Size en kısa sürede ve en pratik şekilde italyanca öğrenmeniz için Rosetta Stone isimli dil eğitim programını kesinlikle tavsiye ederim. Almancayı bu programla öğrendim ve dil kursuna gittiğim 3 ayın ve verdiğim paranın aslında ne kadar boş olduğunu da anlamış oldum. Google da Rosetta Stone şeklinde aratmanız yeterli olur. 


#3: Tam Bir Centilmen Olun

İtalyan kızları, elegant görünmeyi sevdikleri gibi, erkeklerinin de aynı şekilde buna önem vermelerini ve hayat tarzlarına bunu yansıtmalarını isterler. Kapıları ona açın, yemek için buluşmanızda, ister evde olun ister bir restoranda, o ilk defa geldiğinde ya da lavaboya gidip geldiğinde ayağa kalkın ve gayet normal bir şeymiş gibi sandalyesini çekin ve o oturuncaya kadar bekleyin, ondan sonra kendi yerinize oturun. Bunlar aslında sizin hayat tarzınız olmalı, bunları italyan kadınları için değil kendinize olan saygınızdan dolayı yapmalısınız. Ve emin olun ödülünüz de çok büyük olacak ;) 


#4: İçkilerden Anlayın Ve Aşırıya Kaçmayın

Eğer bir italyan kızıyla birlikte olmak istiyorsanız, biradan vazgeçmeniz gerek. Ya da en azından çok nadiren için birayı. Eğer buluşmanızda bir içki alacaksanız, bunun yıllanmış ve kaliteli bir şarap olmasına dikkat edin. Ya da hiç içki almayın daha iyi. Öyle 3. kalite içkilerle kurtaramıyorsunuz olayı ne yazık ki (nereden biliyorum ama). 

Kaliteli içkiye yaptığınız yatırım boşa gitmez merak etmeyin. (Okuyun: İtalyan İçkileri )


#5: İtalyan Kızları Hakkında İlginç Bir Gerçek

İtalyan kızları, italyan kadınları hiç soda içmezler. Evet, İtalya' ya 6 ay gittiğim dönemde, hiç bir kadının soda tükettiğini görmedim. Marketlerde de çok az satılır zaten. Bilmiyorum, sanırım sodanın yarattığı etkileri şık bulmuyorlar. Aklıma gelen tek mantıklı sebep bu.


#6: Çok Vatanseverler, Buna Saygı Duyun

Biz ne kadar Türklüğümüzden gurur duyuyorsak, İtalyan kadınları da İtalyan olmaktan gurur duyarlar ve bu konuda çok tutucular gerçekten de. Tekrar hayata gelsem yine italyan olmak isterdim demişti hatta bir kız. Sanırım bu konuyu yeterince özetliyor.

Bu yüzden Türkler mi daha iyi İtalyanlar mı gibisinden konulara hiç girmeyin. Bu konudaki düşüncelerini değiştirmenize imkan yok, hatta sizden nefret etmesine yetecek bir nedendir sadece bunu sorgulamanız bile. 


#7: Lezzetli Bir Kaç Yemek Yapmayı Öğrenin

İtalyan kızları için, italyan mutfağı her zaman bir numaradır. Tamam diğerleride çok güzeldir ama italyan mutfağı daha iyidir onlar için. Buna benzer sözleri italyan TV showlarında ve orada tanıdığım kızlarda çok kez duydum.

İtalyan kadınlarının, kendi mutfaklarına moda kadar önem verdiklerini söyleyebilirim. Dolayısıyla, bir kaç pratik yemek tarifi öğrenmenizi öneririm. Örneğin, krep tariflerine bakın. Pratiktir gerçi ama biraz zaman alır yapması sadece. Ama kesinlikle en lezzetli şeylerden biridir. Biraz reçel ve çikolata sosuyla çok iyi gidiyor. (Okuyun: Krep Nasıl Yapılır )


#8: Kadınları Etkilemenin Sırlarını Öğrenin

Sadece italyan kızları değil, hoşlandığınız her hangi bir kızı etkilemenin sırlarını öğrenebileceğiniz harika bir kaynak biliyorum. Benim de hocam olan ve bütün yayınlarını defalarca okuduğum Ricci' nin KarizmaSirlari.com sitesini mutlaka ziyaret edin.