Kızların En Çok Hoşuna Giden 17 Sözler

Öneriyorum: Kızı Aşık Etmenin 46 Yolu

[Kardeş Blogumuzdan] Kadınları Etkileme Yolları - 30 Kesin Yöntem Ve Kaynaklar




Kızların en çok hoşuna giden sözleri merak ediyorsanız doğru yerdeniz. Aşağıda maddeler halinde sıraladığım sözleri, her kız günlük hayatında duymak ister. Ancak aşağıda vereceğim sözlerin büyük bir kısmını kullanmak için ilişkinizin yeterince ilerlemiş olması gerekir.

Örneğin "Seni seviyorum" sözlerini her kadın duymak ister ama daha yeni tanışmış yani tanışmanızdan sonra birlikte yeterince kaliteli zaman geçirmemişseniz bu sözler ters tepecektir. İlişkiniz yeterince ilerledikten sonra, aranızda yeterince bağ oluştuktan sonra eğer gerçekten hissederek söylerseniz, hoşlandığınız kızı çok mutlu edeceğiniz en iyi 10 sözler şunlar:

1- Çok güzel bir gülüşün var

2- Seni arkadaşlarımla tanıştırmak istiyorum (Onunla ciddi bir şeyler düşündüğünüzü belli etmiş olursunuz.)

3- Seninle olmayı seviyorum

4- Saçların çok güzel olmuş

5- Çok seksi bacakların var

6- (Alışverişteyken) Karar veremiyorsan üçünü de alalım

7- Çok iyi araba kullanıyorsun

8- Bana yardım eder misin?

9- Bu akşam dışarıda yiyelim

10- Hadi sinemaya gidelim

11- Doğum günün için arkadaşlarınla bir parti verebilirsin istersen

12- Hafta sonu ne yapıyoruz?

13- Bugün harika görünüyorsun

14- Seni görmek için sabırsızlanıyorum

15- Seni özledim

16- Seni seviyorum

17- Sensiz bir hayat düşünemiyorum


Kızların en çok hoşuna giden 17 sözü sizin için derlemeye çalıştım. Ama eğer kadınlar konusunda gerçek başarıyı yakalamak istiyorsanız, doğru kişiden doğru eğitimi almalısınız.