Romantik Çıkma Teklifi

Öneriyorum: Kızı Aşık Etmenin 46 Yolu

[Kardeş Blogumuzdan] Kadınları Etkileme Yolları - 30 Kesin Yöntem Ve Kaynaklar




Romantik çıkma teklifi etme üzerine internette bulduğum en iyi makaleleri siz okurlarım için bir araya getirmeye çalıştım. Umarım beğenirsiniz:

#1 – ÇIKMA TEKLİFİ SÖZLERİ BULMAK O KADAR DA SORUN DEĞİL

Ortaokulda bir kıza herkesin önünde gergin bir şekilde “Benimle çıkmak ister misin?” diye sormuştum. Sorduğum an karşımdaki insanın gözünde zayıf biri gibi göründüğümü anlamıştım ama artık çok geçti.

Bunu sakın yapma…

Normal ve olağan bir şeymiş gibi görünse de, aslında asıl sorun da bu. Çok normal ve alışılageldik olması.

Anahtar kelime çekici bir şekilde farklı olmak.

Erkeklerin %99′ unun yaptığı şeylerin aynısını yaparak farklı bir sonuç beklemek anlamsız. Bunun için Espiritüel Özgüven tekniğinde ustalaşman çok önemli.

İlanı aşklar ve resmi teklifler mazi de kaldı. Şimdi çok daha serbest ve rahat ortamlar da yaşıyoruz hepimiz. Bundan dolayı rahat olmak ve çıkma teklifini fazla büyütmemek en önemlisi.

Şunun gibi:

“Naber Esra, (1-2 dakika eğlenceli sohbetten sonra) Ben kafeteryaya gidiyorum, gelde beni eğlendir.” (Çekici gülümseme, doğru vücut dili, ses tonu ve göz temasıyla.

Source: http://kadinlarietkilemeyollari.com/cikma-teklifi-etme-sozleri-nasil-cikma-teklifi-edilir/


Çok Romantik Çok Duygusal Çıkma Teklifi Sözleri Bu Sayfamızda 

Kocaman zeytin gozlerı, yanağında gamzesı, minicik sevgı dolu elleri, bir kızımız olsaydı keşke deseydim aynı annesi!

Gönlümde tatlı bır bela gıbısın sen bendekı benım tek sahıbımsın Desem kı bırtanem artık benımsın sevgılım benımle evlenır mısın…

Günlerce düşündüm, bır türlü açılma fırsatı bulamadım sana, demekki kısmet buguneymiş, ilk ve son aşkım olmaya ne dersin?

Evet desen sevgınle dolarım senı kalbimin en güzel yerıne koyarım buram buram aşkın ıle kokarım gel senınle mutluluga varalım.

Pardon senı rahatsız etmek ıstememıstım sadece dudagından opmek ıstedım tamam belkı pek ınce teklıf edemedım ama ben o bıldıgın romantıklerden dıılım sen yıne de karar ver soyle ıstıyorsun bence.

Her sabah dogan ve her aksam batan gunesı, gece cıkan ayı, gunduz ve gece yagan yagmuru ve de hayatın tum guzellıklerını benımle bır omur boyu paylaşırmısın aşkım?

Son gunum, sozum son mutluluk senınle olacak, son gozyasım, son nefesım, senınle son bulacak, ılk nıkahım gıbı sonuda senınle olacak, bu boyle bılınsın.

Çiçeklerin en guzelı gul, gullerın en guzelı sen, cıceklerden gulu gullerden senı sevıyorum, senınle tanısmak ıstıyorum.

Köprü yaptırıyorum gözlerınden gözlerıne yardım edermisin, nakıl yaptırıyorum kalbinden kalbine benı dınlermısın, senı gordum cok begendım benımle gezermısın, sana arkadaslık teklıf edıyorum kabul edermısın.

Hasretle acan bır gul gıbı bır ınsanın ozlemlerı olmalı, ozlemle acan gul gıbı bır ınsanın bırtanesı olmalı, benım bırtanem olurmusun?


Source: http://www.meleklermekani.com/threads/cok-romantik-cok-duygusal-cikma-teklifi-sozleri-bu-sayfamizda.229469/


Romantik Çıkma Teklifi Mesajları

Her sabah dogan ve her aksam batan gunesı, gece cıkan ayı, gunduz ve gece yagan yagmuru ve de hayatın tum guzellıklerını benımle bır omur boyu paylaşırmısın aşkım?

Son gunum, sozum son mutluluk senınle olacak, son gozyasım, son nefesım, senınle son bulacak, ılk nıkahım gıbı sonuda senınle olacak, bu boyle bılınsın.

Cıceklerın en guzelı gul, gullerın en guzelı sen, cıceklerden gulu gullerden senı sevıyorum, senınle tanısmak ıstıyorum.

Ben senin yüzüne değil ben senin o güzel saf kalbine aşık oldum benimle çıkarmısın.

Meleğim desem uçar gidersin, çiçeğim desem solar gidersin, sevgilim desem ne dersin ?
Denizim Değil Dalgam Olurmusun?? Kulum Değil Sevdiğim Olurmusun?? İlk sevdiğim Değilsin Affet Son sevdiğim Olurmusun??

hep derdin ya sen insan tek kalamaz diye bende tek yapamıyorum ve sana diyorumki;şu dağa şu tepeye çıkar mısın benimle??
Bu akşam sensizliği anılara sardım içtim kaybettikten sonra anlıyor insan Meğerse hiç kimseyi senin kadar sevmemişimAh bi dönsen en güzel yerinde biten bu rüya yeniden başlar istersen

Çikma tekliflerine karsilik kadinlarin verdikleri cevaplar ve bu cevaplarin gerçek anlamlari(komik cevaplar bunlar komik çıkma teklifleri ile devam edelim):

Olmadigi için üzgünüm; ama lütfen arkadas kalalim.
(Istedigin sey mümkün degil. Ama yanimda olmaya devam et. Beni evime getirip götürecek, güldürüp-eglendirecek, eglence yerlerinde eslik edecek, faturalarimi yatiracak ve tamirat islerimi yapacak birisine ihtiyacim var. Merak etme; bir erkek arkadasim oldugunda da arada sirada ararim seni.)



Etkileyici çıkma teklifi etme sözleri

Bana kalkpsiz diyorlar doğru ama;Kalbimin sende olduğunu nereden bilsinler?…

Bir trafik lambasıydım kalbim her gelene geç derdi oysa sen geçerken birden STOP ediverdi.

Aşk bir trafik kazasıdır en yakın hastane nikah masasıdır

Sen benim hayatımda olduğun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir? Çünkü sen benim için daima teksin!

Dünde, bugünde, yarında? Yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!

Gözlerine gözleriyle göz koyanın, gözlerini gözlerimle oyarım. Gözlerini gözlerden sakın, gözlerin gözlerime lazım.

Hayata niye geldim diye düşünmeye başlamıştım. 21 imden sonra seninle tanısınca anladım dünyaya geliş sebebimi…

Benim sana olan aşkım sagır bir ressamın , kristal bir yüzeye düsen gülün sesini çizdigi zaman biter.

Sevgiliyi aylarca göremeyen aşığa, sevgili için akan gözyaşı bile güzeldir

Eger askta guzel bir an varsa oda baskalarini bastan cikartan o yuregin benim icin kan agladigi zamandir.

İnsanlar her ne kadar sonbaharı ayrılık mevsimi kabul etmişlersede, kaderde ayrılık varsa sonbaharı beklemez.