Kıza Söylenecek Güzel Sözler Koleksiyonu

Öneriyorum: Kızı Aşık Etmenin 46 Yolu

[Kardeş Blogumuzdan] Kadınları Etkileme Yolları - 30 Kesin Yöntem Ve Kaynaklar




Kıza söylenecek güzel sözler hakkında güzel bir koleksiyonu buraya toplamaya çalıştım. Ve yazımın sonunda da çekici bir erkek olmanın kesin yollarını bulduğum bir kaynağı paylaştım. Eminim size de çok faydası olacak.

Kızlara söylenecek güzel sözler o kadar çok ki say say bitmez. Aslında bu güzel söz konusunda biraz hayal gücü ve duygusal olmak lazım gerisi kendiliğinden gelir. Ama yok benim öyle ne hayal gücüm, nede duygum yok derseniz size kızlar için söylenecek güzel bir kaç tane güzel sözler öğreteyim:

-Gülüşün hani yağmur yağdıktan sonra güneş açar ya aynen onun gibi bir şeydir. Bu söze hiç bir bayan dayanamaz ve her fırsatta sana gülmeye başlar. O sebepten çok etkili ve garantisi yüksek bir sözdür.

-Yeryüzünde biten her aş için gökyüzünde bir melek ağlarmış. Bu söz ile de bizim aşkımız hiç bitmesin, bitmesini hiç istemiyorum mesajını verir.

-Sen ilk sevdiğim kızsın bir daha ki seveceğim kız bizim kızımız olacak. Bu söz ile resmen ona evlenme teklifi etmiş olursun. Ve karşında ki kızın ağzını kulaklarına getirmiş olursun.

-Sana en güzel hediye almak istedim, ama baktım da hiçbir hediye senin güzelliğin yanında kifayetsiz kaldı o sebepten sana senin gül yüzünü hediye etmek istedim. Bu sayede kendi gül yüzünü görüp benim senin gül yüzünü görünce ne hale düştüğümü tahmin etmiş olursun der ve ona bir ayna hediye etmiş olursun.

Bu şekilde hem çok kolay bir hediye seçeneğine sahip olmuş olur. Hem de ona onun güzelliği ile nasıl büyülendiğini anlatmış olursun. Yani bir taşla iki kuş vurmuş olursun. Daha ne olsun.

-Azrail gelip canımı aldığında korkum ölmek değil; tek korkum gittiğim yerde sen olmayışındır. Bu söz ile de seni kaybetme korkusunu ölüm korkusundan bile daha çok kötü acı verici demiş olursun. Bu söze de ilgisiz bir bayan çıkacağını hiç sanmam.

-Seni düşünce soğuk kış gecelerinde ısınıyorum. Senin varlığın ve var oluşunun hayali bile beni ısıtmaya yeterken seninle birlikte yaşamak en soğuk geceleri bile sımsıcak yapmaya yeter artar bile. Bu sözü sanırım açıklamam gerek yok sözün içinde ne demek istediği açık olarak vurgulanmış. Kız ile birlikte yaşamak istenildiğini vurgulamış olursun.

-Seni günde bir kere düşünüyorum oda yirmi dört saat süsüyor. Bu söz ile de sabah akşam sürekli aklımda, kalbimde seninle vurgusunu yapmış olursun. Bu sayede kız seni kendini ne kadar çok önemsediğini ve düşündüğü anlayıp çok mutlu olur.

-Bir gün cehennem de karşılaşabiliriz. Sen kalp hırsızı olduğun için; ben ise tanrıyı bırakıp sana taptığım için. Aslında çok ağır bir sözmüş gibi gözükse de çok etkili anlamı olan kızları tam kalbinden vuran bir sözdür.

-Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsa idi asla sabah olmazdı ki. Bu söz ile de tüm gece onun hayalini düşünmek ile geçirdiğini söylemiş olursun. Ve böylelikle artık ondan başka hiç bir şeyi düşünemez olduğunu belirtmiş olursun.


-Gökyüzündeki tüm yıldızları toplasan bir tek sen etmezsin. Fakat bir teksen tüm gökyüzündeki yıldızlara bedelsin.