Kızla Öpüşme - Kızla Nasıl Öpüşülür

Öneriyorum: Kızı Aşık Etmenin 46 Yolu

[Kardeş Blogumuzdan] Kadınları Etkileme Yolları - 30 Kesin Yöntem Ve Kaynaklar





Bir kızla öpüşme ya da nasıl öpüşülür konusu yıllar öncesinde büyük bir sorundu benim için.
Ne zaman ve nasıl hareket etmem gerektiğini kesin olarak bilmiyordum çünkü.
Kadınlar ilk öpüşmenin bir ilişkinin geleceği için en önemli kriterlerden biri olduğunu düşündüklerini okumuştum. Haklılar.
Böyle bir durumda heyecanını gösteren, ne yapacağını bilemeyen bir erkek, şüphesiz ki bütün çekiciliğini ve sosyal değerini bir anda kaybetmeye meyillidir.

Kızla Öpüşme – Bir Kızla Nasıl Öpüşülür #1: Yeterince Önem Verin

Bir kadınla aramızda istediğimiz kadar çekicilik oluşturalım, flörtteki “risk noktalarında” yapacağımız hatalar, o ilişkinin gidişatını tamamen değiştirebilecek güçtedir.
Ve bir kızla öpüşme konusundaki uzmanlığımız bütün risk noktaları arasında belki de en önemli yere sahip.
Neyse ki, beni buldun. 17 yıl boyunca araştırma ve onlarca deneme yanılmalardan sonra keşfettiğim, aşk hayatımızı doğrudan etkileyen bilgi, konsept ve teknikleri sadece yazılarımı ve kitaplarımı okuyarak keşfedebileceksin.
Benim 17 yılda öğrendiklerimi sen bu zamanın %1′ inden daha azını harcayarak öğrenmek üzeresin.
Evet, en kesin ve risksiz bir şekilde hoşlandığın kızla nasıl öpüşülür ve bir kızın öpüşmeye hazır olduğunu nasıl anlarsın eni konu anlatacağım.
Erkeklerin %98′ inin bir kızla öpüşme konusunda bilmediği en önemli şey, öpüşme safhasına gelinmeden yeterince yoğun ÇEKİCİLİK VE GÜVEN oluşturulması gerektiğidir.
Bu konudaki en iyi eğitimi Çekici İletişim Setinden alabilirsin.

#2: Yeterince Güven Oluşturun

Yeterince çekicilik oluşturduktan sonra güven oluşturma safhasına geçilmelidir ve bu safha da adım adım samimiyeti artırmalıyız.
Güven oluşturma safhası 4 safhadan oluşuyor.
1. Sosyal dokunma (omuzuna dokunmak, elinin tersiyle dokunmak)
2. Arkadaşçıl dokunma (kol kola girme gibi)
3. Romantik dokunma (el ele tutuşmak gibi)
4. Seksüel dokunma (öpüşme)
Yapman gereken tek şey ilgi işaretlerine dikkat etmek, bu işaretlere göre yavaş yavaş ilerlemek ve bir sonraki safhaya geçmek.
Kadınların senden hoşlandığını farkında olmadan belli ettiği 25 ilgi işareti e-raporumu bilgisayarına şimdi indirmek için ücretsiz eposta abonem olman yeterli. Bu rapor gibi daha bir çok değerli rapor ve ses kaydını eposta abonelerime ücretsiz veriyorum.

#3: En Kesin Öpüşme Yöntemi

İşte tüm bu safhaları geçip, öpüşme anının geldiğini hissettiğinde kullanabileceğin risksiz ve en kesin yöntem şu:
“Saçın çok yumuşak görünüyor” diyerek, kızın saçının önündeki bukleleri yavaşça okşa.
Bunu yapmamızdaki amaç, kızın öpüşmeye hazır olup olmadığını görmek.
Çünkü bu hareket fazla samimiyet gerektirmediği gibi, doğal ve yerinde iltifat etmek için güzel bir bahane sağlıyor.
Saçı okşamanın aradaki samimiyeti karşımızdaki kıza belli etmeden ölçmenin en iyi yolu olduğunu düşünüyorum.
Eğer o kadar memnun görünmüyorsa, arkana yaslanıp arkadaşçıl dokunma safhasına geri dönerek, daha fazla çekcilik ve güven oluşturmaya odaklanmak gerek.
Ama eğer bundan hoşlandıysa, gülümsemişse kızın kulağına şunları fısıldayabilirsin: “Seni öpmemek için kendimi zor tutuyorum.”
Sonra arkana rahatça yaslan ve vereceği tepkiyi gözlemle.
Kulağa fısıldamanın yaptığı cinsel çağrışımdan herkesin haberi vardır sanırım. Bunları yaptıktan sonra 3 ihtimal karşımıza çıkıyor.
Sesini çıkarmazsa ya da gülümsüyorsa öpebilirsin.
Olumlu ya da eğlenceli her hangi bir şey söylerse, yine öpebilirsin.
Olmaz ya da olumsuz her hangi bir şey derse gayet rahat bir şekilde “Anlıyorum” de ve arkana yaslanıp başka ilginç bir şeyle ilgilen. Bu başka bir arkadaşın ya da bilgisayarın olabilir. Sonrasındaysa daha fazla çekicilik ve güven oluşturmaya odaklanarak tekrar dene.